אימהות יוצרות עם געגועים לפשטות של פעם




אימהות יוצרות עם
געגועים – לפשטות של פעם



יום רביעי, 26 בפברואר 2014

תחפושת לפורים נסיכות - כתר נסיכות ושרביט נסיכות

סיוון ביקשה כבר לפני כמה חודשים להתחפש לנסיכה, לטענתה כל הבנות מתחפשות לנסיכות וכל הבנים לנסיכים... בסדר, אין בעיה. היו לי רעיונות אחרים לתחפושת בשבילה אבל היא החליטה אז זרמתי. גם היתה לי כבר שימלה לבנה שמשמשת אותה בימים אלה כתחפושת לאחר הצהרים.

אז בסה"כ הייתי צריכה לקנות תוספות לשמלה הלבנה, להכין כתר ושרביט לנסיכה......
עם הזמן התחפושת הפכה לנסיכת הלבבות, בהשאלה ממלכת הלבבות של עליסה בארץ הפלאות - ספר בו היא עכשיו מאוד מתעניינת... בימים אלו סיוון גם מוסיפה ומספרת שהיא מתחפשת למלכת הבוקר. בקיצור אתם מבינים שעד שיגיע פורים התחפושת תשתנה, תעוצב, תיגזר ותיתפר מחדש... :) ללא כל קשר לנסיכה המקורית.

אז למי שמאותגרים בתפירה כמוני, אני ממליצה להצטייד בשמלת בסיס פשוטה מאוד או שמלת שינה שכבר יש עליה כתמים או שסתם לא בא לכם עליה. ובאביזרים נוספים, כמו סרטים, פרחים בדים נוצצים, פייטים וכו'.


 
וזאת השמלה לאחר כל התוספות. למען ההגינות, חשוב לציין שתפרתי אותה במכונת תפירה אבל שום דבר שעשיתי פה לא בלתי אפשרי לתפור ביד, ואם להיות עוד יותר כנים - במכונת תפירה זה לקח לי עוד יותר זמן כי אני לא מיומנת בה כלל.
מי שלא רוצה לתפור כלל ולא אכפת לו על השמלה יכול אפילו להדביק את הכל עם דבק חם אם עם דבק מיועד לבדים.
 




 
כתר נסיכות
 
יוצרים בעזרת חוט ברזל את הדוגמא של הכתר שרוצים, אני בחרתי למשל לב כי כאמור אנחנו מתחפשים לנסיכת הלבבות
 
 
 מסמנים על בד את הצורה שיצאה וגוזרים עם שוליים בשביל התפירה:

 מתחילים לתפור את הלב, משחילים את חוט הברזל פנימה ומסיימים תפירה



מלפפים על קשת ומסתירים עם וושיטייפ מבד את חוט הברזל


 
שרביט נסיכות:
 
 בשביל זה לקחתי מקלות שיפודים עבים במיוחד ואת צורת הלב והתפירה עשיתי בדיוק באותו אופן שבו עשיתי את הכתר.
 
 

 
באותו אופן הכנתי לי כתר של מלכת הכוכבים/לילה





פורים שמח

 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה