אימהות יוצרות עם געגועים לפשטות של פעם




אימהות יוצרות עם
געגועים – לפשטות של פעם



יום שלישי, 11 בפברואר 2014

דגלונים

מסתבר שבשביל להיות דוקטור, כלומר להגיש את התיזה, צריך לעבוד קשה, ואפילו קשה מאוד ולא מספיק כל השנים שלמדת וכל הניסויים שעשית כדי שגם מאמר יתפרסם אלא שחלק מהדרישות של הסיום היא לכתוב עבודה בהיקף של מאה עמודים ויותר.

אז כתבתי וכתבתי ותיקנתי ותיקנתי ואולי אפשר להגיד שבקרוב מאוד אגיש אותה וזה יהיה רגע חגיגי מאוד עבורי, שכן אפשר יהיה באמת לחתום את הפרק הזה בחיי.

ורק עכשיו אני מתפנה לכתוב משהו שהוא לא התיזה והוא לעצמי בלבד.

הפוסט הזה יהיה על הדגלונים שקיבלתי מתנה מאחותי, לסיוון ולנגה ועל דגלון אחד שהכנתי מתנה לנגה אחת חמודה שאני מכירה והיה לה יומולדת.

הדלונים שאחותי הכינה:

ותלויים בחדר שינה:


 אחותי קנתה בד עם הדפסים שמתאימים לחדר ילדים של בנות, אני השתמשתי בסדינים שאני כבר לא צריכה וחתכתי למשלושים, לפי מספר האותיות. אין צורך לחתוך בצורה מדוייקת כי בלאוו הכי צריך לתפור כל משלוש ולעשות לו "מכפלת".


תופרים, או מדביקים עם דבק חם את הסרט למשולשים:

ניסיתי לשחק עם האותיות (גזרתי מלבד), באלכסון:
 
 או ישרות:


האותיות הישרות ניצחו:
והדבקתי עיגולים וורדים על האותיות.

 ומקרוב יותר:


מקווה שמעכשיו יהיה לי קצת יותר זמן פנוי,
יש הרבה רעיונות, ומעט זמן ועוד פחות זמן לכתוב את הבלוג.....:))))

פורים מתקרב ואני כבר מתחילה לעבוד על תחפושות ורעיונות לחג......



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה