אימהות יוצרות עם געגועים לפשטות של פעם




אימהות יוצרות עם
געגועים – לפשטות של פעם



יום שבת, 21 בנובמבר 2015

אצטרובלי צמר

אני מאוד מאוד אוהבת אצטרובלים...מאז ומתמיד אני לא מתאפקת אוספת אצטרובלים בטיולים ולוקחת איתי הביתה.

מאז שאנחנו גרים מול עצי אורן ולפעמים אפילו לגינה שלי נופלים אצטרובלים ככה בכיף שלהם אני כבר פחות לחוצה אבל עדיין כשאני מוצאת אצטרובלי אורן מיוחדים או אצטרובלי ארז למשל אז אני לא עומדת בפיתוי ואוספת.
גם הילדות שלי נדבקו בתופעה המוזרה הזאת.

הפוסט הזה מיועד לכל מי שאוהב אצטרובלים וצמר :)

מלפפים אצטרובלים של ארז בצבעים שונים של צמר או בגוונים שונים של אותו צבע ואז מתאימים לנישה בבית.
מניחים בקערה, צנצנת, כוס וכוי...

אני שמתי בשירותים ובישמתי אותם בבושם או שמן לבנדר-פאצ'ולי או סתם כל דבר שאוהבים

סיוון התחילה איתי אבל זה היה לה קשה מידי/משעמם אולי....אבל אולי ילדים גדולים יהינו מתעסוקה זאת.






 
 


זהו להפעם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה