אימהות יוצרות עם געגועים לפשטות של פעם




אימהות יוצרות עם
געגועים – לפשטות של פעם



יום שלישי, 22 באפריל 2014

יום הולדת שנה לבלוג

אז עברה שנה מאז שהתחלתי את הבלוג והרבה דברים קרו בשנה הזאת, סיימתי סוף כל סוף דוקטורט והתחלתי עבודה חדשה.
אני חייבת לציין את מה שאתן בטח כבר יודעות :)...

שקשה לשלב עבודה (בעצם זאת לא רק עבודה זה מה שמעניין אותי לעשות), בית, ילדים, זוגיות וקצת כושר בשביל הגוף וקצת בלוג בשביל הנפש.


הבלוג הזה נועד לכל מי שאוהב ליצור בידיים אבל אין לו הרבה זמן, או לכל מי שלא ניחן בכישרון רב אבל מאוד רוצה ליצור משהו.

אז לכבוד שנה לבלוג אני מעלה דברים שאתם יצרתם ועשיתם ושלחתם לי.......

מיטה/ עריסה שהופכת לשולחן שהכינה נועה ר.  למעיין


ספינת עץ שנקנתה בשוק הפשפשים והודבקה על בד קנבס שהכינה אורנה אחותי לחדר של יובל 



תיאטרון בובות שהכינה נועה א. לאחיינית שלה:

 

 
 בובות תיאטרון בובות שהכינה דקלה כפעילות אחר הצהרים עם הילדים:


 
תיק ספריה שהכינה דורית למתת:
 

 
 לוח סקוטש מסול על קאפה שהכינה נועה ר. לאחיינית שלה:

 
תמונת אקריליק שהכינה אחותי אורנה לכבוד הולדתה של נגה (בתמונה: אבא, סיוון, נגה שבעגלה ואימא):
 
 
תיאטרון בובות שהכינה דורית למתת:
 
 


 

אני מאחלת לעצמי עוד הרבה פוסטים כאלה,

שלי

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה