אימהות יוצרות עם געגועים לפשטות של פעם




אימהות יוצרות עם
געגועים – לפשטות של פעם



יום רביעי, 1 בינואר 2014

קוביות עץ

מפעם לפעם אציג פה בבלוג "יצירתי מאתגר"- הכוונה היא לצעצועי עץ שאותם בעלי מכין ואני רק נותנת רעיונות, עצות ולבסוף גם מקשטת :)

לראשונה נתקלתי בקוביות עץ אנתרופוסופיות כשסיוון הייתה בת שנה, ונדלקתי עליהן: הן גדולות, נעימות למגע ולתחושה ומה שמייחד אותן מקוביות עץ רגילות היא העובדה -שאין להן צורה מוגדרת של קובייה אלא צורה של כמעט קובייה, כמעט מלבן וכמעט משולש וככה אפשר להפעיל את הדמיון ולנסות ליצור מהן כל מה שרוצים.




אני חייבת לציין שהקוביות האלו מבלות בסלון שלנו עד עכשיו כי אני חושבת שזה משחק ללא גיל וגם אני מוצאת עצמי נהנית להשתעשע איתן.

חברה שחיפשה קוביות כאלו ולא מצאה ביקשה שנכין לה:
הקוביות נוסרו ע"י מסור חשמלי (jigsaw).
כדאי להתנסות לפני כן עם מישהו שיודע לעבוד עם מסור כזה, בעיקר בגלל הזהירות הרבה שדרושה בשימוש בו.

ואלה הקוביות:


ומגדל קוביות
 
 
 עטפתי קופסת נעלים קטנה של ילדים במפית וטפט צבעוני
 





ולאחיינית שלי ליומולדת שנה הכנו לפי בקשה קוביות רגילות
 
 



והקופסא
 


 הקוביות הן בצבע טבעי, חיפשתי שאלתי ותחקרתי אבל לא מצאתי צבע שבוודאות לא רעיל לילדים ומתאים לעץ...אם משהו מכיר כזה מוזמן להמליץ לי......

שלי
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה