אימהות יוצרות עם געגועים לפשטות של פעם




אימהות יוצרות עם
געגועים – לפשטות של פעם



יום שבת, 2 בנובמבר 2013

פוסט אורח-מיץ פטל-ההצגה

תכננתי במלאות שנה לבלוג לפרסם מקבץ של כל הדברים שהקוראות והקוראים עשו וששלחו לי....אבל ממה שדורית שלחה לי לא יכולתי להתאפק והייתי חייבת לשתף את כולכם. לכבוד יום ההולדת של ביתה בת השלוש, היא ובעלה הכינו לה תיאטרון בובות כמו זה שכבר הצגתי פה בעבר אבל הוסיפו לו גם כל מיני פטנטים נחמדים ובעיקר מה שהיה הכי מקסים זה הבובות, האביזרים והתפאורה להצגה "מיץ פטל".

לכן אני משתפת את כולכם בתמונות ששלחה לי....שוב הרבה סבלנות אבל התוצאה משתלמת.

הוספת שני סוככים משני צדי התיאטרון בכדי שהמציגים יהיו מוסתרים מאחורי וילון:



התיאטרון עצמו שגם לו הוסיפו בחזית החלון, מוט קטן כך שהווילון יוכל לנוע עליו (להיפתח ולהסגר בשעת הצורך):




הבובות של מיץ פטל:

 
העוגיות/ עוגות של מיץ פטל:

 שולחן האוכל:


וביחד:

והתפאורה כולה:
 
והבובות והתפאורה ארוזים:

 
ואוו מקסים, מקסים, מקסים, אני חייבת לאמץ את זה או לפחות להתחיל בקינוחים......:)
מזל טוב למתת!!!
 

2 תגובות:

  1. באמת יפה מאוד ! התפאורה מדהימה והבובות גורמים ישר לחייך , כל כך הם חמודים !!!

    השבמחק