אימהות יוצרות עם געגועים לפשטות של פעם




אימהות יוצרות עם
געגועים – לפשטות של פעם



יום שבת, 19 באוקטובר 2013

מתנה לניר - ילד בן שנתיים

האחיין שלי חגג לא מזמן יומולדת שנתיים וכמובן שרציתי להכין לו משהו נחמד, אז חשבתי כבר מזמן שיהיה נחמד להכין לו באולינג. חיפשתי בקבוק מתאים שיהיה מספיק גדול אבל גם לא גדול מאוד כך שהמשחק לא יתפוס מקום. בסופו של דבר השתמשתי בבקבוקים של אקטימל. לראשים השתמשתי בכדורי פינג-פונג פשוטים מפלסטיק כדי להדביק לקצה הבקבוק (מצאתי בחנויות משחקים לילדים).


 
ציירתי על הראש פרצוף עם טוש בלתי מחיק. כל כדור קיבל פרצוף קצת שונה. הדבקתי כובע על הראש ממנקה מקטרות וצעיף לצוואר. הדבקתי גם פונפונים קטנים ככפתורים.
 



 
קופסת פלסטיק מהסופר שהיו בה ענבים שימשה לאחסון המשחק:
 
הדבקתי מלבד פיל מבחוץ, ומבפנים את השם "ניר" והוספתי ידיות ממנקה מקטרות:
 
 והשם מבנים:
 
בחרתי שני כדורים: אחד גדול וקל ואחד קטן וכבד שדורש רמת דיוק גבוהה יותר. מתחילים מהכדור הגדול והקל וכשרמת המיומנות עולה עוברים לקטן והכבד יותר.
 

 
וככה זה ארוז, מבפנים הכדור הקטן וממעל הגדול:



ומבט כשזה סגור:
 
 ואחרי זה חשבתי על עד משהוא קטן להוסיף, היות ויש להם נסיעות ארוכות מהצפון שבו הם גרים למשפחות שגרות במרכז חשבתי שזה יהיה נחמד להכין מתנה קטנה לאוטו.
מצאתי את זה בבובימה (החנות האהובה עלי) - רובוט מתוק שיכול להזיז ב-360 מעלות את כל אברי גופו. אז הוא לא תופס מקום שכן הוא ממש קטן ועדיין יכול להעסיק את הילד ללפחות רבע שעה שלמה  :) (וזה הרבה לילד בן שנתיים)



ואז הכנתי לרובוט החמוד הזה (כן אני קצת מאוהבת בו) גם תיק חמוד שאפשר לקחת אותו על הצוואר או הכתף או סתם לשמור אותו באוטו ולהכניס ולהציא את הרובוט ולסגור עם סקוטץ (זה המשחק שהם הרי הכי אוהבים).

 
תפרתי את התיק מפליז והדבקתי עליו עם דבק חם מכוניות קטנות עם גלגלים מלבד:
 

וזהו, עכשיו ארזתי את הכל יפה יפה והכנתי כרטיס ברכה בצורת דג (הלשינו לי שעוגת היומולדת שלו היא דג):



שיהיה במזל טוב!!!



 
ב
 
 
 





 

 
 


תגובה 1:

  1. רעיון ממש מוצלח . אני אוספת בקבוקי אקטימל ובקבוקי גמדים , כדי לעשות מהם בובות .
    אבל עכשיו הם יכולים לשמש לעוד משהוא , תודה.

    השבמחק