אימהות יוצרות עם געגועים לפשטות של פעם




אימהות יוצרות עם
געגועים – לפשטות של פעם



יום שלישי, 13 באוגוסט 2013

מובייל אצטרובלים


את הפוסט הזה כתבתי לפני כמה חודשים, אבל הוא מתאים מאוד לפרסום דווקא בתקופה הזאת.


ליד הבית שלנו יש פארק ובו חורשת עצים. כצפוי, העצים הבולטים בחורשה הם אורנים וברושים. מאז ומתמיד יש לי חולשה לאצטרובלים. תמיד אהבתי לאסוף אותם בגדלים שונים וסוגים שונים ולהכין איתם כל מיני קישוטים. הפעם הלכתי עם סיוון לאסוף אצטרובלים וגם זאת הייתה הנאה מרובה. היא נהנתה לאסוף את כולם ולשים בסל של האופניים שלה.
בערך מגיל שנה ואני עד לא יודעת עד איזה גיל זה נמשך, מתחיל שלב ה- "לאסוף דברים קטנים יחסית ולהעביר אותם ממקום למקום". ולכן אתם תראו בהמשך היא נהנתה מאוד.





השלב הבא היה להתחיל לצבוע את האצטרובלים. התלבטתי בין צבעי מים שהם פחות יעילים לבין צבעי אקריליק שמלכלכים יותר, והחלטתי לנסות את צבעי המים. לילדים גדולים יותר  שיש להם יותר סבלנות וניסיון כמובן שניתן לצבוע עם אקריליק. בכל אופן צבעי המים עשו את העבודה יפה מאוד. הקצבתי צלחת פלסטיק אחת לאצטרובלים שנצבעו ואחת לאלו שעד לא נצבעו. גם בזה סיוון נהנתה מאוד להתעסק ולהעביר בלי לשים לב את האצטרובלים ממקום למקום.


 
 






השלב השלישי והאחרון היה להכין שרשרת מהאצטרובלים ולקבוע את אורכה. לצורך כך השתמשתי בחוט יחסית עבה בשביל הנוחות בעיקר אבל ניתן גם להשתמש בחוט דיג ואז לא רואים כלל את החוט.

 
 
 
 
 


השלב האחרון היה לתלות את המוביילים בגינה שלנו :)


 
 
 

 
חופשה נעימה
 

תגובה 1:

  1. תודה על עוד רעיון נחמד! אני אשמור אותו לזמן אחרי לידה, לזמן שיהיה פחות חם .

    השבמחק