אימהות יוצרות עם געגועים לפשטות של פעם




אימהות יוצרות עם
געגועים – לפשטות של פעם



יום חמישי, 9 במאי 2013

מיני סלסלת טנא לכבוד שבועות

שבועות מתקרב וחשבתי מה אפשר להכין ביחד עם סיוון לכבוד שבועות ושתוכל לקחת את זה גם לגן ולחלק לכל הילדים . אז כן כמו שהבנתם...סלסלות טנא מיניאטוריות!

החומרים הנדרשים הם: סול, קופסאות פלסטיק קטנות למשל של רסק עגבניות, מנקה מקטרות, רצועות בד דקות משמלה/חולצה ישנה.

מתחילים מהכנת הפירות, חותכים את הסול לפירות שאתם רוצים. ילדים גדולים יותר יכולים לחתוך בעצמם אחרי שאתם תסמנו בעט את צורת הפרי ויכולים לקשט בעצמם את הפירות. ילדים קטנים יותר ישתתפו בצורה פעילה מאוחר יותר בתהליך ההכנה. אני הכנתי לימונים, תפוזים, אגסים, אגוזים, תותים ושזיפים. מדביקים לפירות את עוקץ הפרי שזה הצ'ופצ'יק של הפרי (כן ככה קוראים לזה ותאמינו לי שאני יודעת, יש לי תואר אגרונומית שרק פה הוא בשימוש :)).







אחרי זה ממשיכים להכנת הסלסלות עצמן, מכיוון שיש על קופסאות רסק העגבניות מדבקה צריך להסתיר אותה. אני גזרתי רצועות בד ארוכות משמלה ישנה וקשרתי על כל קופסא. אחרי זה קשרתי מנקה מקטרות  סביב החלק העליון של הקופסא ועליו ליפפתי עד מנקה מקטרות שישמש כידית לסלסלה. הכנסתי לכל קופסא חתיכת עיתון שמעכתי אותה לכדור בכדי שהפירות לא "ישקעו" לתחתית הקופסא "ושיציפו" יפה ממעל.




זהו עכשיו הכל מוכן וכאן מגיע החלק של הילדים הקטנים יותר, סיוון חילקה פרי אחד מכל סוג לכל סלסלה. היא עשתה זאת בקפידה רבה ובדקה כל הזמן איפה שמה כבר פרי ואיפה עדיין לא בכדי לא להתבלבל חס וחלילה!!!







 חג שבועות שמח!
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה