אימהות יוצרות עם געגועים לפשטות של פעם




אימהות יוצרות עם
געגועים – לפשטות של פעם



יום שני, 4 באוגוסט 2014

הנשיקה הראשונה

כמה פעמים קרה לכם שפתחתם את העיניים בבוקר ואמרתם לעצמכם אילו רק יכולתי הייתי נשארת במיטה ככה כל היום, פשוט לא קמה מקסימום לפיפי.

והינה באופן מפתיע אלוהים או גופי תלוי איך מסתכלים על זה הקשיב לי....באמת יפה מצדו וסידר לי שלא אצטרך (או לא ארצה) לקום מהמיטה.

אם גם לכם הייתה פעם מחלת הנשיקה אתם בוודאי יודעים על מה אני מדברת ואם אתם מאותם אלה שהתברכתם במערכת חיסונית טובה ולא הרגשת את המחלה אז בבקשה תדלגו לבלוג הבא!

אבל אם כבר להיות חולים אז לפחות להיות חולים בסטייל. למה צריך את הבחילות וחוסר התיאבון לפחות נהנה קצת מארוחות טובות. או למה יש לי כאבי ראש כל כך חזקים שאי אפשר לקרא כלום וכל מה שנותר לי זה לבהות בחלל. ולמה כאבי הגרון שלי עצומים עד שממבט מהצד צווארי הצר נראה כמו לוע של שקנאי ושקדי כמעט נושקים אחד בשני.

תמיד איחלתי ליום הזה שיהי לי סתם שבוע חופשה בבית בלי לעשות כלום, אבל באמת כלום, באמת!!!
בלי, כביסות, ניקיונות בפינות חשוכות של הבית, סידורי חוץ שנזנחו כבר חצי שנה, טייץ שחסר לילדה,קרם שכבר מזמן רציתי לקנות אבל איכשהו כל פעם שמזדמנת שעה כזאת במהלך השבוע (מי בכלל מדבר על שבוע) קופצות כל המשימות ועומדות לפי סדר.

אז כנראה שלנוח אנחנו לא באמת יכולות וכנראה שרק בצורה הזאת הגוף סוף כל סוף אומר לי STOP!

אז אני לא אשקר אני סובלת כמו שמעולם לא סבלתי (למעט הבחילות בהריון האחרון) אבל לפחות אני מגשימה משהו שלא עשיתי כבר לפחות חמש שנים.

כ-ל-ו-ם.


רק בריאות.