אימהות יוצרות עם געגועים לפשטות של פעם




אימהות יוצרות עם
געגועים – לפשטות של פעם



יום חמישי, 2 בינואר 2014

המלצה לטיול בשבת

המלצות לטיולים הם בדרך כלל לא העיסוק העיקרי של הבלוג הזה בלשון המעטה, אך מכיוון שעשינו את המסלול הזה בשבוע שעבר והשבת הזאת הולכת להיות שבת נעימה מאוד אמליץ עליו בכל זאת.

זהו מסלול לרכב למרות שראינו גם אנשים שהולכים אותו ברגל או מטורפים אחרים שאפילו רצים אותו :)
הוא בעמק המעיינות, מול הגילבוע ובעונה הזאת הוא ירוק ובאביב יש בו כלניות.

למסלול קוראים "דרך רמות יששכר" וכאן ניתן לראות פרטים על המסלול :
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3646662,00.html

מה שנחמד במסלול הזה הוא שניתן לסוע בו באוטו , מכיוון שזאת דרך אפר ובלאו הכי נוסעים בה לאט לאט, אנחנו מוציאים את כיסא הבטיחות  (של הילדה הגדולה יותר), פותחים חלונות ונוסעים לאט ומסתכלים על הנוף.....יש נקודות עצירה בדרך שבהן יש גדר ועצים וספסלי פיקניק ונקודות תצפית על הנוף....אנחנו עצרנו ועשינו פיקניק עם הילדות.

נגה הקטנה, בשלב מסויים כבר היתה עייפה ונרדמה לה, בעוד שאנחנו המשכנו לסוע ולהינות מהנוף, רואים הרבה שדות וגידולים שונים, עצים, גליבוע, נחל רחב שנראה כמו עמק קטן, וקיניםלתנשמות שהסברנו לסיוון מה תפקידם.


סלק


 והצצה מהאוטו:

 והצצה מהגג של האוטו:


הגילבוע ממול:









מומלץ מאוד אם יש זמן אחרי זה ליסוע גם לתצפית מעל שמורת "גאון הירדן" http://www.syt.co.il/showAttraction.asp?id=980 ולבריכות הדגים בכפר רופין שממש צמוד לתצפית השמורה. ממול אפשר לראות את הרי הגלעד שבירדן.


בברכות הדגים אפשר לראות מגוון ציפורים וזה מקום אטרקציה לצפרים.



שתהיה שבת מקסימה!

יום רביעי, 1 בינואר 2014

קוביות עץ

מפעם לפעם אציג פה בבלוג "יצירתי מאתגר"- הכוונה היא לצעצועי עץ שאותם בעלי מכין ואני רק נותנת רעיונות, עצות ולבסוף גם מקשטת :)

לראשונה נתקלתי בקוביות עץ אנתרופוסופיות כשסיוון הייתה בת שנה, ונדלקתי עליהן: הן גדולות, נעימות למגע ולתחושה ומה שמייחד אותן מקוביות עץ רגילות היא העובדה -שאין להן צורה מוגדרת של קובייה אלא צורה של כמעט קובייה, כמעט מלבן וכמעט משולש וככה אפשר להפעיל את הדמיון ולנסות ליצור מהן כל מה שרוצים.




אני חייבת לציין שהקוביות האלו מבלות בסלון שלנו עד עכשיו כי אני חושבת שזה משחק ללא גיל וגם אני מוצאת עצמי נהנית להשתעשע איתן.

חברה שחיפשה קוביות כאלו ולא מצאה ביקשה שנכין לה:
הקוביות נוסרו ע"י מסור חשמלי (jigsaw).
כדאי להתנסות לפני כן עם מישהו שיודע לעבוד עם מסור כזה, בעיקר בגלל הזהירות הרבה שדרושה בשימוש בו.

ואלה הקוביות:


ומגדל קוביות
 
 
 עטפתי קופסת נעלים קטנה של ילדים במפית וטפט צבעוני
 





ולאחיינית שלי ליומולדת שנה הכנו לפי בקשה קוביות רגילות
 
 



והקופסא
 


 הקוביות הן בצבע טבעי, חיפשתי שאלתי ותחקרתי אבל לא מצאתי צבע שבוודאות לא רעיל לילדים ומתאים לעץ...אם משהו מכיר כזה מוזמן להמליץ לי......

שלי